FAQ - Najczęściej zadawane pytania

  • 1. Nie wiem, jak złożyć zamówienie. Gdzie mogę szukać pomocy?+

    W każdej sytuacji służymy pomocą każdemu naszemu klientowi :-) Prosimy o kontakt mailowy: kontakt@maliczek.pl lub telefoniczny: 698-801-831. Zamówienie można złożyć także poza stroną za pomocą wskazanych narzędzi :-)

  • 2. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?+

    Oczywiście, że tak. Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny przy założeniu, że towar jest nieużywany i nieuszkodzony.

  • 3. Jak przebiega proces reklamacji?+

    Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu (https://www.maliczek.pl/wymiana-i-reklamacja/)

    Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

    Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

    Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres Sprzedawcy.

  • 4. Gdzie mogę śledzić losy przesyłki?+

    Paczki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Można je śledzić na http://emonitoring.poczta-polska.pl/

  • 5. Jakie są metody płatności w sklepie www.maliczek.pl?+

    Kupujący ma do wyboru dwa sposoby dokonania płatności, poprzez:

    Przelewy24
    Przelew bankowy

  • 6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?+

    Zamówienia są realizowane w możliwie najkrótszym terminie ok. 1-3 dni po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

  • 7. Ile zapłacę za przesyłkę?+

    Darmowa dostawa obowiązuje przy zakupach powyżej 150zł :-) - Paczki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, a koszt wysyłki to 15zł niezależnie od ilości zakupionych produktów. Istnieje także możliwość odbioru osobistego pod adresem Sprzedawcy.

  • 8. Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?+

    Zadzwoń: 698-801-831 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00
    Napisz: kontakt@maliczek.pl
    Skorzystaj z formularza kontaktowego :-) https://www.maliczek.pl/kontakt/